Livrare si retur

LIVRARE SI RETUR


Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate de pe www.sakosa.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

·      plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid, inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;

·      plata online prin card bancar, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;

 

Metode de livrare 

Livrarea prin curierat rapid. Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.

Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.

Intervalul de livrare este afisat atat in pagina de prezentare a fiecarui produs, cat si in pagina de finalizare a comenzii, cosul de cumparaturi.

De asemenea, in urma finalizarii comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicata unde veti putea verifica data estimata de livrare.


Care sunt taxele de livrare?

Valorile afisate includ TVA. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.

Cum pot returna un produs/ o comanda?

Ai la dispozitie 14 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor.Pentru a face acest lucru va rugam sa ne contactati la numarul afisat pe pagina principala

Procedura ce trebuie urmata obligatoriu in cazul produselor lipsa sau deteriorate

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului Serviciului Clienti al Site-ului la datele de contact afisate pe site. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. Site-ul va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferentele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi diferite spre competenta solutionate instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort. Serviciul Clienti al reduceriledeazi.ro va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in acest sens.

 

Politica de Retur

Conditii de returnare a unui produs achizitionat prin intermediul site-ului www.sakosa.ro

Cumparatorul are dreptul, fara nicio penalitate, de a returna produsul primit, in maxim 14 zile lucratoare, de la data primirii prin curier a produsului, in cont bancar. Astfel, potrivit OUG nr. 34/ 2014, perioada de returnare a unui Bun in termen de 14 zile de la:

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Solicitarea de retur se transmite doar in scris, prin e-mail, la adresa de contact: sakosa.alca@gmail.com, afisata pe site. In formularul de retur, Cumparatorul este obligat sa completeze corect si complet toate datele, pentru ca cererea lui sa fie procesata. Raspunsul va sosi prin e-mail, in maxim 3 zile lucratoare de la data trimiterii cererii de retur.

Dupa trecerea intervalului de 14 zile lucratoare de la data achizitiei, Cumparatorul nu are dreptul de a-si exercita dreptul de retur, Furnizorul sau Site-ul nemaiavand nicio obligatie fata de Cumparator.


Conditii pentru cererea de returnare a pretului produsului:

- Solicitarea trebuie transmisa in scris inainte de expirarea perioadei de retur de 14 zile lucratoare, care este afisata in cuprinsul fiecarei oferte.

- Daca serviciul sau produsul furnizat presupune mai multe sedinte/ proceduri/ produse/ servicii, returnarea nu se poate face daca ati folosit deja o/ un sedinta/ procedura/ produs/ serviciu.

- Dupa data de expirare a perioadei de retur sau dupa consumarea partiala a serviciului achizitionat, nicio cerere de returnare nu va mai fi luata in considerare.

- Site-ul isi rezerva dreptul de a investiga orice cerere de returnare si de a nu da curs cererilor de returnare frauduloase sau abuzive care se produc dupa consumarea, prestarea, achizitionarea bunului sau serviciului.

- Returul unei comenzi se realizeaza direct catre furnizor PRIN CURIER si este suportat de client, pe adresa furnizorului. Clientul este obligat sa anunte furnizorul, in scris, prin e-mail, inainte de a expedia catre el un produs pentru retur.

Contravaloarea in bani a produsului returnat va fi transferata clientului, de catre Furnizor (Vanzator), dupa ce produsul a ajuns la destinatie (la furnizor), doar intr-un cont bancar, in acest sens clientul avand obligatia sa trimita prin e-mail: contul IBAN si numele titularului contului indicat, pentru transfer.

Furnizorul este singurul responsabil de calitatea si valoarea produselor promovate pe Site, iar Cumparatorul se obliga a avea la cunostinta de cele afisate in oferta fiecarui produs, in momentul in care comanda un produs.

Toate datele de livrare privind: curierul, termenul de livrare si alte conditii, difera la fiecare furnizor si produs, aceste detalii regasindu-se in fiecare oferta afisata pe site.

De asemenea, toate datele si conditiile de retur, sunt transmise doar de catre Furnizor, prin e-mail sau telefon catre cumparator, iar Site-ul nu isi asuma niciun fel de raspundere sau obligatie, in acest sens, in a furniza cumparatorului date de retur sau in a returna sumele de bani aferente returului.

Transferul de bani aferent produsului returnat se face doar de catre Furnizor, in maxim 14 zile lucratoare de la data primirii produsului retur prin curier, de la cumparator. Banii se vor transfera intr-un cont bancar, pe care cumparatorul se obliga sa il comunice Furnizorului, in scris, prin e-mail, impreuna cu numele titularului de cont.

In privinta taxei de retur, pentru transport, Cumparatorul plateste taxa de transport retur in urmatoarele situatii:

- Daca a comunicat prin comanda un alt produs decat cel dorit si ulterior s-a razgandit sau si-a dat seama ca nu doreste acel produs.

- Daca a comandat o marime, culoare sau model pentru un produs si dupa ce l-a primit si-a dat seama ca nu i se potriveste.

- In toate aceste situatii de mai sus, clientul are obligatia sa trimita prin curier produsul, impreuna cu ambalajul original, in maxim 14 zile lucratoare de la data primirii coletului.

Furnizorul are obligatia:

- sa ii schimbe produsul cu cel cerut de cumparator, dupa ce primeste acel colet de la cumparator;

- sa ii returneze banii achitati initial, in cazul in care produsul nu mai exista pe stoc.

Daca produsul trimis retur de catre cumparator nu este in stare functionala sau este deteriorat din vina cumparatorului, sau nu este in ambalajul original, Furnizorul nu mai are obligatia de a-i schimba produsul sau de a-i returna banii.

Furnizorul are obligatia sa inlocuiasca produsul, suportand cheltuielile cu transportul, in urmatoarele conditii:

- Daca produsul primit de Cumparator prezinta semne de degradare, defectiuni sau alte semne care indica faptul ca a fost folosit inainte de a fi livrat acestuia;

- Daca produsul primit de Cumparator nu corespunde cu cel prezentat in oferta de pe Site, in privinta aspectului, culorii sau detaliilor tehnice mentionate;

- Daca produsul primit este altul decat cel prezentat in oferta de pe Site.

In cazul in care Clientul/ Cumparatorul solicita retragerea din Contract, in cadrul termenului legal de retragere din contract, acesta trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 zile lucratoare de la data informarii acestuia, de catre Cumparator, asupra deciziei sale de retragere din Contract.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).


Bunuri/ servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere

Situatii pentru care bunurile si serviciile in cauza nu pot fi returnate si fac exceptie de la respectarea contractului:

  • Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
  • Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
  • Livrarea unor bunuri care se pot deteriora sau expira rapid;
  • Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
  • Oferirea unor materiale audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare.

 

Dorințele mele

Nu detii iteme in lista de dorinte